Klantenservice The Game Master
Een goede klantenservice is voor ons vanzelfsprekend
Speluitgeverij The Game Master maakt bord- en kaartspellen van een hoog kwaliteitsniveau. Toch kan het soms gebeuren dat een onderdeel ontbreekt of niet goed is uitgevoerd. Als u dit spel bij ons of bij één van onze afnemers heeft aangeschaft, zorgen wij voor een kosteloze afhandeling via onze klantenservice. Stuur een mail naar The Game Master en wij lossen het voor u op. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen om een klacht op te lossen.
Met welke spellen is er wel eens iets mis geweest?
Wij hebben honderdduizenden spellen geproduceerd. Toch kan er wel eens iets mis zijn met een spel. De melding die het meest voorkomt is dat er een houten onderdeel ontbreekt. Is het een vitaal onderdeel, neem dan zeker contact met ons op en wij zorgen voor het onderdeel. Daarnaast kunnen het ook andere dingen zijn. Hieronder hebben wij meldingen opgenomen van spellen waar wij een specifieke melding van hebben gekregen:
Fortuna [2011] - in enkele exemplaren zitten bordjes die niet helemaal strak gesneden zijn; neem contact met ons op en wij sturen je nette bordjes.
Masters of Trade [2008] - een kleine misprint van de fabrieksplaatsen. The Game Master heeft stickers op voorraad die hier overeen geplakt kunnen worden, met een instructie, om dit te corrigeren. Zodoende speel je het spel helemaal zoals het bedoeld is. Neem contact met ons op.
Rotterdam [2020] - heel vervelend natuurlijk, maar we hebben gemerkt dat in enkele spellen 5 witte houten staafjes zitten in plaats van 5 grijze houten staafjes. Grijze staafjes worden op dit moment bijgemaakt (update 19 juli 2020).
Tobago [2010] - denk je een amulet te missen? Dan is dat gelukkig niet het geval, want er behoren 20 amuletten in een doos te zitten. Per abuis staat in de regels dat er 21 in het spel zitten. Geen zorgen dus. Lekker doorspelen!
Tzolkin [2013] - enkele borden van de allereerste oplage van Tzolkin (productierun 2013) kunnen krom zijn. Dat is heel vervelend, want dan draaien de tandwielen niet zoals het hoort. Wij hebben enkele reserveborden op voorraad om deze te vervangen. Neem contact met ons op.
Zwarte Kater [2009] - heel soms is een dopje niet diep genoeg om de lekkernijen goed onder te verstoppen. Wij hebben nog een aantal dopjes op voorraad om deze te vervangen. Neem contact met ons op.
Wanneer vragen wij om een vergoeding?
Heeft u een spel van The Game Master tweedehands gekocht, dan kunnen wij niet aansprakelijk worden gehouden voor eventuele tekortkomingen aan het product. Wij kunnen u dan wel - zo goed mogelijk - helpen tegen een geringe vergoeding. Meestal is dit tegen kostprijs van het onderdeel en de verzending van het onderdeel. Ook kan het natuurlijk voorkomen dat u een onderdeel bent kwijtgeraakt. Meld ons dit dan netjes. Als wij het onderdeel nog op voorraad hebben, dan zijn uw kosten minimaal.
Wanneer kunnen wij u niet (meer) helpen?
Als wij een spel al jaren geleden hebben uitgegeven, het spel bij ons al jaren uit voorraad is en wij hierdoor ook geen reserveonderdelen meer beschikbaar hebben. In zo'n geval kunnen wij u helaas niet helpen. Denk bijvoorbeeld aan door ons uitgegeven spellen als Cuba, Section X, Antwerpen en De Alchemist.
Heeft u nog andere vragen, of u heeft een andere fout dan de bovengenoemde fouten ontdekt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan kunnen wij u en anderen sneller en beter helpen.